środa, 16 maja 2012

Włosy - Moja Foto Relacja;)

Włosy - Moja Foto Relacja;)


Witajcie!


Dziś zdecydowałam się zrobić zdjęcie moim włosom i dodać je do publicznego oglądnięcia;)
i tak będę robić co jakiś czas;)


W tym momencie jestem na etapie: 
płukam ziołami włosy od 7 miesięcy z przerwami
- olejuje włosy - zrobiłam ten zabieg dopiero 3 razy 
( 1 olej jojoba + żółtka, 1 olej kokosowy jadalny, 1 mieszanka oleju z kiełków pszenicy + olej rycynowy + olej ze słodkich migdałów )
- używam wcierek keratynowych ( o których mówię dokładnie w innym poście ) w sumie 3 zabiegi
- używam glinek Ghassoul, Beloun ( dokładny post na ich temat, już niedługo;) w sumie 3 zabiegi
- używam maski Wax pilomax do jasnych włosów  - 3 razy
- używam szamponu Babydream niebieski dla niemowląt
- nie używam prostownicy od 2 lat
- używam suszarki prawie po każdym myciu
- myje włosy z jednodniową, lub dwudniową przerwą
- zjadłam 1 opakowanie drożdży kuchennych w ciągu 4 dni, muszę kupić następne, ale zapominam;/
- łykam kapsułki z tranem i kwasami Omega 3 i 6 Gal od 5 dni
piję herbatę z pokrzywy uzbieranej we własnym ogrodzie, co kilka dni robię przerwę lub piję zieloną herbatę w liściach ( nie ekspres ) ze suszoną śliwką, taki gotowy zestaw kupiłam w sklepie zielarskim w Carefoure Kraków Czyżyny za 10 zł. baaardzo wydajna! Mają tam wiele ciekawych herbat, ziół i suszy... zamierzam wypróbować jeszcze jakieś;)
- staram się jeść, jaja, kaszę jęczmienną, paprykę, cebulę, natkę pietruszki, jabłka, truskawki, pomarańcze, banany, kurczaka, wątróbkę, jakieś sałatki, ...
piję rano na czczo wodę mineralną  lub przegotowaną, do której wyciskam pół cytryny i odstawiam na noc
( nie codziennie, ale sie staram;)
pije mleko, sok marchewkowy typu Kubuś i ten z Biedronki

Moje włosy są pokryte ( dawniej jasny blond ) Wellatonem średni blond. Bardzo sie wypłukał, było to już drugie podejście, minęło 6 tyg. od ostatniego farbowania i kolor prawie się "zlewa" z moim naturalnym mysio-szarym blondem,  który ostatnio mieni się refleksami i w pada w orzech;) to chyba od tej naturalnej pielęgnacji;) ale bardzo się cieszę! Wypadanie się zmniejszyło, pojawiło się sporo młodych włosków, aż śmiesznie od stają;) z przodu wygląda to jakbym sie nie czesała... ;D

Końcówki podcinałam ostatnio 19 kwietnia 2012 ale widzę, że pasuje jeszcze 2 cm obciąć bo są bardzo zniszczone;( planuję też stopniowo zejść do prosta wyrównanych włosów lub litery U.

Zdjęcie zrobione w moim ogrodzie ( tzn. rodziców;) przez moją siostrę;)



Ogólnie uważam, że stan moich włosów bardzo się poprawił;) jestem bardzo zadowolona, gdyż z olejami, glinkami i wcierkami mam do czynienia od jakiś 2 tyg;) a efekty już są!


Już nie mogę się doczekać kolejnych miesięcy tej cudownej kuracji;)
pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie poczytać o olejowaniu i zacząć od nowa się starać bo moje konce wołają o pomstę do nieba. Nie potrafię sobie z nimi poradzic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja liczę, że dzięki olejowaniu moje końce uda sie uratować i może wystarczy za jakiś czas podciąć je tylko standardowo o 2cm, przynajmniej patrząc na zdjęcia włosomaniaczek, które praktykują tą metodę od kilku miesięcy - widzę duże szanse;) na zagęszczenie i wzmocnienie całych włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że tak będzie, moje końce są ostatnio w fatalnej kondycji :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Glinki ? Hymm zaintrygowały mnie muszę co nie co o nich poczytać : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo. :) Obecnie mam jaśniejszy kolor włosów, naturalny. A Ty masz kolor obłędny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię;) z każdym myciem kolor się wypłukuję;(
      obecnie jest beznadziejny, czekam aż kol. fryzjerka znajdzie dla mnie trochę czasu. Tylko jeszcze nie wiem czy znowu zrobić kolor średni blond z wellatonu + pasemka blond, czy same pasemka blond.
      U mnie ten wellaton wychodzi najpierw pod czekoladę, ale szybko się wypłukuję do orzecha a potem do naturalnego odcienia blondu. W każdym razie znowu mam przyżółknięte włosy;( tak się wypłukał. A orzechowy odcień bardzo mi się podoba! No i końcówki się proszą o podcięcie. Ale kuracja przynosi efekty;) i myślę, że za jakieś 3, 5 mc nie będę musiała podcinać końców przez dłuższy czas;) póki co nie chce zapuszczać siana na dole, chcę też dojść do zrównania ich do prosta lub do szerokiego U. Zazdroszczę, że Ty już masz te najgorsze etapy za sobą!

      Usuń
  6. Masz bardzo geste te wloski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ładnie się zaczynają zagęszczać;) myślę, że to dzięki olejowaniu i wcierką;) cieszę się, trafiłam m.in na Twojego bloga;) jest świetny! A Twoje piękne, długie włosy są dla mnie mega motywacją;)

      Usuń
    2. Milo mi to slyszec :D

      Usuń