piątek, 15 czerwca 2012

Biżuteria - Swarovski Barogue - Nowe nabytki;)


Witajcie!


Dziś chciałam się pochwalić moimi nowymi nabytkami biżuteryjnymi;)
Długo wyczekiwanymi, ale w końcu dotarły, no cóż sprzedający zapomniał 
o mojej przesyłce i wysłał ją dopiero gdy się o nią upomniałam!




W ramach przeprosin dostałam kolczyki, takie z malutkimi serduszkami Swarovski AB, jak w ostatniej notce;) na zwykłych srebrnym, małych biglach. Więc wybaczam;)



A oto moje cudeńka, przyznaję, że zrobienie im zdjęć nie było łatwe, ich blask strasznie rozpraszał mój aparat, przez co zdjęcia wychodziły rozmazane;( ale w końcu się udało.






I o to: Swarovski Baroque 22mm Vitrail Light AB, które mienią się głównie barwami fioletu ( wrzosu ) oraz błękitu;)






Ach te nazwy są straszne;) może nie przekręciłam żadnej z nich;D


Swarovski Baroque 22mm Vitrail Medium AB - potocznie pawie oko - mienią się barwami zieleni, maliny i żółtego;) świetnie wyglądają do czarnej tuniczki;) tak wieczorowo, nieco elegancko.... podoba mi się;)






Teraz muszę tylko, uważać, żeby ich nie upuścić! Bo jak spadną na twardą powierzchnię to się ubiją;(
Strasznie delikatne cudeńko;( ale śliczne.


Jeśli o mnie chodzi, to mam straszną słabość do biżuterii, ostatnio zwłaszcza do Swarovskiego!


Ciekawa jestem co sądzicie o takiej biżuterii? O takim kształcie kryształów? Czy macie jakieś swoje ulubione jak ja;)?


pozdrawiam

2 komentarze:

  1. piękne kolczyki. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Ja sama robię biżuterię srebrną ze swarovskimi :)

    OdpowiedzUsuń