poniedziałek, 4 czerwca 2012

Biżuteria - Swarovski + Srebro - Nowe Nabytki;)

Biżuteria - Swarovski + Srebro - Nowe Nabytki;)



Witajcie!

Zauważyłam, że dziewczyny na swoich blogach piszą nie tylko o kosmetykach czy włosowych osiągnięciach;) ale też czasem chwalą się swoimi zakupami i nowymi nabytkami;)
Więc ja też postanowiłam się z Wami podzielić swoim nowym zakupem;)

Od jakiegoś czasu panuje moda na Swarovskiego i bardzo mi się ona podoba! 
Dla mnie Jego kryształy są jak diamenciki;) tylko o wiele tańsze i przez to dla mnie osiągalne 
porównaniu do diamentów;( 
ps: Uwielbiam świecidełka;) taka słabość jakaś!

Swoją kolekcję biżuterii z kryształami Swarovskiego zaczęłam chyba rok temu, 
od niedrogiego i niewielkiego kompleciku serduszek 10mm Bermuda Blue AB, która urzekła mnie swoimi barwami morskiego i głębokiego błękitu:





Niestety nie wszystkie zdjęcia wyszły mi profesjonalnie, sfotografowanie kryształów w brew pozorom, wcale nie jest takie łatwe! Zdjęcia nie oddały w pełni ich blasku;(

Gdy tylko otworzyłam paczuszkę ( zakupiłam je w internecie, mieszkam na wsi i tu nadal nigdzie nie można ich kupić;( od razu się w nich zakochałam;)

Z czasem zaczęłam zgłębiać wiedzę, albo raczej koleżanka mnie uświadomiła, która nosiła
właśnie Serca ale duże bo 14mm i Crystal AB, że kryształy o tej "barwie" czyli Crystal Auroleboreale potocznie Crystal AB:  ZMIENIAJĄ BARWĘ!
To znaczy, że gdy nosimy je na np. białej koszulce, czy gdy położymy je na białej kartce papieru, ale w jasnym oświetleniu - to mienią się cudownie - krystalicznymi barwami tęczy: 
błękitu, bieli,... a gdy ubierzemy np. czarną koszulkę to zmienią one barwę na złoto-żółtą!

Oczywiście też takie chciałam mieć!

Więc w końcu je nabyłam;)
Zrobiłam taki test, gdyż tak można poznać czy są one prawdziwe, niestety pojawiło się dużo
podróbek i gdy nie kupujemy w klepie jubilerskim lub u sprzedającego, który posiada certyfikaty Swarovskiego, musimy uważać.

Na szczęście moje są prawdziwe;) cudownie się mienią i zmieniają barwę.
A oto mój sprawdzian, jaki przeszły:





Muszę przyznać, że komplecik pięknie prezentuje się w letnie dni, zwłaszcza do białej bokserki czy bluzeczki;) do słońca błyszczy i mieni się nieziemsko!

Zakupiłam również 2 Zestawiki Swarovski Baroque 22mm o barwach zielono-czerwonych i wrzosowo-błękitnych, ale to u innego sprzedającego i jeszcze nie przyszły;(

Ale jak już do mnie dotrą to się z Wami podzielę moimi opiniami na ich temat;)

Ciekawa jestem czy Wy też miałyście styczność z tymi kryształami i czy też je pokochałyście?
I jaką biżuterię najbardziej lubicie?

Fakt są one delikatnie i gdy spadną na płytki czy twardą powierzchnię -mogą się ubić;(
Na szczęście mi się to jeszcze nie zdarzyło.

pozdrawiam cieplutko;)




..................................................................................................................................................................




BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE U Siempre la belleza:




KONKURS! Wygraj bon na naturalne kosmetyki w sklepie Kalina :)






http://siempre-la-belleza.blogspot.com/2012/06/konkurs-wygraj-bon-na-naturalne.html



Zasady

1. Nagrody: jeden bon 30zł, jeden bon 20zł na zakupy w sklepie: http://kalina-sklep.pl/ Bony do jednorazowego wykorzystania.
2. Bon 30zł dla blogerek, które napiszą o konkursie w notce na swoim blogu, wklejając baner konkursu (obrazek powyżej) i oprócz tego wypełnią poniższy formularz
3. Bon 20zł dla obserwatorek i blogerek, które tylko wypełnią poniższy formularz.
4. Bony można wykorzystać w sklepie Kalina na zakup dowolnych kosmetyków. Jeżeli zakupy przekroczą kwotę bonu, kupujący dopłaca tylko różnicę. Wysyłkę pokrywa sklep Kalina.
5. Warunkami obowiązkowymi są:
- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga Siempre la belleza 
- polubienie na Facebooku strony sklepu Kalina https://www.facebook.com/pages/kalina-skleppl/276725562410820 
- prawidłowe wypełnienie poniższego formularza, w tym odpowiedź na pytanie konkursowe: Dlaczego uważasz, że to Ty powinnaś wygrać bon do sklepu Kalina?
6. Konkurs  trwa do 19.06.2012, godz. 15:00. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni najpóźniej następnego dnia, w notce na blogu.



Mam nadzięję, że uda mi się wygrać bonik;) mam chrapkę na te kosmetyki od dawna!


Dokładne info i zgłoszenia pod powyższym linkiem!




.............................................................................................................................................................









4 komentarze:

  1. Kochana kolczyki są rewelacyjne
    Musiałabym kupić sobie takie zielone z domieszka brazu pod kolor moich oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie kolczyki z tymi mieniacymi serduszkami :D. Prezent od meza :)

    OdpowiedzUsuń