sobota, 21 lipca 2012

Malutkie zakupy;)

Witajcie,


Dziś znowu byłam w Krakowie, a że mieszkam jakieś 30 km od niego, to gdy tylko muszę jechać coś załatwić, to bardzo się cieszę;) ciężko oprzeć mi się wtedy Carefourowi i Rossmanowi 
CH Czyżyny, gdyż obok mam przystanek na busa do mojej małej miejscowości. Tym razem odwiedziłam Carefoura i kupiłam na promocji dwa kosmetyki;)





- Żel pod prysznic Nivea Jagoda - w cenie 6,50 zł ;) - od jakiegoś czasu chodził mi po głowie, a zauważyłam ostatnio w Rossmanie gdzie był w cenie 9,50 zł i w Carefourze też, że ten zapach jest niemal całkiem wykupiony! Co mnie zaintrygowało;) Zapach bardzo ładny, delikatny i subtelny. Skusiłam się!
Od razu po powrocie do domu postanowiłam go wypróbować, tak mnie urzekł jego zapach, że nie mogłam do wieczora z kąpielą zaczekać;) I powiem szczerze, że jest cudowny;) świetnie nawilża, myje, nie podrażnia... dla mnie bomba, już marzę o nabyciu jeszcze 2 żeli w innych zapachach z tej serii;)

- Antyperspirant Rexona - w cenie 8 zł - bardzo lubię te antyperspiranty i adidasa również,
ten dziś był tańszy więc go kupiłam, zapach ciężko opisać, ładny, ale to kwestia gustu.
W każdym razie nie raz już miałam Rexone i nie zawiodła mnie;)

- Szampon Mrs potters nasturcja i ekstrakt perłowy - do włosów farbowanych
Ah w Carefour kosztuje on 5,70zł / 500 ml, a kupiła go moja mama w naszym wiejskim sklepiku za 7,70zł
Jeszcze go nie testowałam, nie miałam w planach kupna szamponu, bo musze wykończyć te które mam, ale skoro mama go nabyła to chętnie wypróbuję;)

Miałyście może jakiś żel z Nivea? Który najbardziej lubicie? Bo mi się w sumie wszystkie ich zapachy podobają i nie wiem na który jeszcze się zdecydować;) kusi mnie ten cytrynowo limonkowy;)


Zapraszam na konkurs u:


do wygrania bardzo fajne kosmetyki;)


Szczegóły i zgłoszenia pod linkiem:


4 komentarze:

  1. Ja jeszcze chyba nie miałam żelu pod prysznic z nivea :) Póki co jestem bardzo zadowolona z olejku do mycia ciala z isany (fajnie się też sprawdza w roli szamponu do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nivejka ma piękne zapaszki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo często mam żele z Nivea, ale tego jeszcze nie próbowałam, trudno trafić żeby nie był wykupiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam też ten żelik nivea , bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń