piątek, 20 lipca 2012

W końcu kosmetyczne zakupy;)

Witajcie;)

Zmagam się nadal ze zdaniem prawka;( i dlatego mój budżet jest mega obciążony;( już dawno nie robiłam zakupów;( czasem kupiłam jakiś 1 niezbędny kosmetyk, który mi się skończył.


3 dni temu byłam w Krakowie, więc nie ominęłam Rossmana;) i pozwoliłam sobie troszkę niezbędników zdobyć, zwłaszcza, że nie mal wszystkie kosmetyki albo mi się skończyły albo są na wykończeniu;( nie cierpię takich momentów, kiedy kończy się wszystko na raz, bo wtedy na raz, trzeba dużo wydać.
A jak się kupuje po jednym czy po dwóch kosmetykach, to budżet tak tego nie odczuwa;)


Co kupiłam:

- Balsam do włosów Mrs potters - odbudowa i nawilżenie z aloesem i jedwabiem - za 5.70zł / 500ml!
Kupiłam go w Carrefour cena mnie powaliła;) Ostatnio widziałam go bodajże na blogu u Natalii i bardzo mnie zainteresował, nie myślałam jednak, że jest tak tani;) Zobaczymy jak sie spisze.


peeling cukrowy Limonkowo- Cytrynowy Slim no Limit - cena 8.90zł / 200ml
Skusiłam się na niego bo skończył mi się oliwkowy peeling z Avonu, a on był w niskiej cenie w dodatku ten cytrynowy zapach jest obłędny;) i to on sprawił, że musiałam go kupić;)
Już go używałam i jestem z niego bardzo zadowolona, nie wysusza skóry i cudownie orzeźwiająco pachnie;)


- żel pod prysznic palmolive Róża Damańska - cena 5.80zł / 200ml
 obłędny różano - orientalny zapach;) do tego kolor różowy;) Użyłam go do kąpieli jak i pod prysznic, zapach bardzo intensywny, nie zanika podczas używania. Mógłby lepiej nawilżać, ale zapach cudowny!


- odżywka Isana z babassu moja ulubiona i wszystkim znana;)


- żel pod prysznic Isana marakuja - 3,50 zł / 300ml
bardzo ładnie pachnie, ale zapach szybko zanika po wlaniu do wanny;( nie mal od razu!
Raczej się więcej na niego nie skuszę.


pomadka ochronna Nivea perls - cena 7,50 zł daje ustom ładny, perłowo - różany odcień;)




Co sądzicie o tych kosmetykach? 


pozdrawiam;)

5 komentarzy:

  1. Fajne zakupy :). Ja na razie mam zapasy, zabroniłam sobie kupować cokolwiek!

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego wszystkiego miałam tylko Isanę z babassu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię pomadki z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana a gdzie kupiłaś masło shea z olejkiem o zapachu czekoladowo-pomarańczowym ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Naturalne Piękno.pl za 14,90zł, ale kupiłam też z olejem Jojoba o zapachu trawy cytrynowej, to zamiast mnie poinformować,że go już nie ma, to mi wysłali drugie takie samo, czyli masło shea z olejem z Macadami o zapachu trawy cytrynowej a drugie o zapachu czekoladowo-pomarańczowym! Zamiast przeprosin to dostałam bezczelnego maila, że już go nie produkują i że na pewno jestem zadowolona! Zero przeprosin! Ale to czekoladowo- pomarańczowe ładniejszy ma zapach;) najchętniej bym je zjadła;) lubie je na zwilżone włosy nakładać na noc, dobrze mi się śpi z tym zapaszkiem;)
      Weszłam na ich str. i dział: Masła Shea z dodatkami jest dostępne, a na dziale: Masła i bazy do ciała, jest o zapachu malinowym;) kurcze chętnie bym kupiła teraz to malinowe, ale musze wykończyć te co mam, a są tak wydajne, że wieki mi to zajmie!

      Usuń