środa, 8 sierpnia 2012

Darmowa próbka perfum PUMA;)

Witajcie,

trafiłam na stronę PUMA, na której można zamówić całkiem za darmo próbkę perfum;)

Ja już zamówiłam i teraz czekam na przesyłkę;)
Nigdy nie miałam żadnych perfum tej firmy i nie orientuje się w ich zapachach. 
Dlatego chętnie wypróbuję perfumki;)


A oto link do stronki:


http://www.puma-fragrances.com/pl-pl/freesample/request-a-sample.html


Jeśli znacie jakieś strony, na których można zamówić jakiś fajne próbeczki, czekam na cynka;)


pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Nie wiem co się stało z moim postem;( dlaczego czcionka ma tak różną wielkość?!!! Czy Wam też tak się zdarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez to się zdarza , daj edytuj i tam zaznacz tekst i u góry po lewej stronie jest coś takiego jak ''Tt'' i tam wybierasz rozmiar :)
      też mam próbke tych perfum :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo;) nie opanowałam jeszcze wszystkiego;)
      Ładne te perfumki? Długo czekałaś na przesyłke?

      Usuń
    3. Mi tez sie to zdarza wiec robie tak jak pisze imprevisivel

      Usuń
  2. kiedyś miałam różowe perfumy z Pumy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam różową pumę, w sumie dalej ją mam, przed fm była moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń