sobota, 11 sierpnia 2012

MEGA promocje w Carrefour!! ;)

* MEGA promocje w Carrefour!! ;) *


Witajcie!

Ze względu na to, że skończył mi się puder Astora, bez którego nie mogę się obejść;(
musiałam jechać specjalnie do Krakowa, bo niestety u mnie nigdzie nie można go kupić!
Niestety antyperspirantu Rexony też u siebie nie mogę nigdzie nabyć!

Ale w cale z tego faktu nie ubolewałam;) w końcu miałam pretekst, żeby się przejechać
do CH Czyżyny;) a tam i Rossman jest;) i KFC i obok nowo otwarty, mega odszczelony MD;)
Wiem fast foody są niezdrowe, ale;) czasem można zrobić sobie taką małą przyjemność;)

W sumie nie planowałam wchodzić do Carrefoura, ale stwierdziłam, że wezmę do domu gazetki,
a jak je już wzięłam do ręki to przeczytałam a w środku Mega promocje!

Dużo produktów jak i kosmetyków "drugi za 1 grosz" Lub "drugi za pół ceny"
Albo obniżona cena;)



Oferta obejmuję cały kraj, głównie większe markety Carrefoura. Jest ważna od 8.08.2012r

Starałam się nie popaść w szał zakupowy, do czego mam tendencję;)
i kupiłam:

- żel pod prysznic Luksja Grapefruit 500ml za 9.99zł
- żel pod prysznic Luksja Mandarynka 500ml za 1 grosz;)
Żele mają cudowne, orzeźwiające zapachy, mega owocowe;) dobrze nawilżają.
- antyperspirant Rexona za 9.99 zł
- i drugi taki sam za 4,49zł ( oczywiście można kupić 2 różne zapaszki )
przez te upały wykańczałam antyperspiranty w zastraszającym tempie. Na szczęście się schłodziło;)
- maszynki Gillette Blue3 czyli porządne kosiary;) w cenie 11,99zł

Ważne aby pamiętać, że promocja obejmuje 2 produkty z tej samej serii i firmy na 1 rachunek!
To znaczy, że jak kupimy np. 4 żele na 1 rachunek to za 1 gr. dostaniemy tylko 1 żel!!!
Więc lepiej wejść drugi raz i zrobić zakupy ponownie;)

Farby do włosów też były na promocji, ale musiałam jeszcze iść do Rossmana po mój puderek za 28.99zł


Jak mogę się obejść bez fluidu, a nawet bez malowania oczu ( gdy idę na basen ) tak przez moje wypryski i zaczerwienienia na twarzy, bez pudru się obejść nie mogę;( Ładnie wyrównuje koloryt i dość dobrze kryje
niedoskonałości;) Oczywiście lepszy jest MF za 36zł ale niestety nie mają naturalnych odcieni!!!
Dawniej były modne ciemne twarze, więc kupowałam MF ale teraz moda się zmieniła i dobrze;)
Lepiej się czuje w jasnych barwach;) Nie mogę tylko pojąć czemu Max Factor nie robi naturalnych odcieni tak teraz dobrze się sprzedających!


A Wy byłyście w Carrefour ostatnio? Upolowałyście coś w dobrej cenie;)?

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. ooo, jestem w szoku, carrefour rzadko robi promocje na kosmetyki ;) przecenili coś do włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam, że farby na pewno, ale szybko wyszłam z włosowego działu, żeby sie na coś nie skusić;) bo do włosów mam już całą kolekcję;)
    i muszę zużyć to co mam;) a mam tendencje do ulegania promocją;)
    ogólnie dużo promocji było na każdym dziale czy to spożywczy czy kosmetyczny i na ciuszkach...;) ja nie zabrałam ze sobą zbyt dużego budżetu więc szybko wyszłam z carrefoura. Ale żal mi, że akurat teraz nie mogę sobie pozwolić na większe zakupy bo faktycznie nie które kosmetyki, aż żal było nie kupić;( chętnie nabyłabym drugi zestaw tych żeli!

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie jeśli chodzi o podkłady czy pudry MF to ciężko z odcieniami ;P albo wpadają dla mnie za mocno w różowy, albo w pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiła bym się na te żele luksja :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie pachną! mega intensywnie i orzeźwiająco;) szczerze polecam;)

      Usuń
  5. jejku, jak ja dawno nie miałam luksji :P

    OdpowiedzUsuń