Capitavit Herbapol Balsam Tonik do włosów

Witajcie!


Robiąc ostatnio "zakupy" w aptece, spytałam farmaceutki co może mi polecić do pielęgnacji włosów w dobrej cenie, najlepiej do 10 zł i z wyciągiem ziół lub z jakimś "dobrym" składem.
I tak trafił w moje ręce balsam w płynie Capitavit Herbapolu.


Zapłaciłam za niego 8,50 zł

Użyłam go dopiero raz. Co mogę o nim powiedzieć, bardzo intensywnie pachnie alkoholem bo w końcu to wyciąg na etanolu. Ma ciemno brązowy kolor. Dlatego nałożyłam go tylko na skalprzed myciem.
Miałam uczucie - rozgrzewania, za pewne przez dużą ilość etanolu, jak dla mnie to dość przyjemne uczucie, mam nadzieję, że takie rozgrzewające działanie wpłynie na krążenie i pobudzenie wzrostu włosów.  W związku z tym, że nie mam jeszcze dużego doświadczenia ani wiedzy na temat czytania składu, mam nadzieję, że włosomaniaczki o większej wiedzy i stażu, wypowiedzą się na temat składu tego preparatu;) Będzie mi bardzo miło. Będę też wiedziała, czy warto po ten balsam sięgnąć ponownie.







Ze względu na zapach i fakt, że mam teraz blond włosy, nie zdecyduję się na nałożenie go po umyciu.
Zapach według mnie nie jest brzydki, a według siostry bardzo brzydki. Czuć go było na całą łazienkę
i wszędzie tam gdzie zawędrowałam, mając go na głowie;(
Stężenie etanolu jest duże, dlatego też nałożyłam go tylko na skalp, włosy przy skórze głowy zawsze są najzdrowsze i najsilniejsze.

Sprawdziłam opinie na jego temat na wizażu i są bardzo pozytywne;)
Liczę na efekty;)

Włosy u nasady po jego zastosowaniu były uniesione i nie przetłuszczone.



Użyłam go dopiero raz, dlatego na razie tylko tyle mogę o nim powiedzieć.


pozdrawiam



Komentarze

  1. to napisz koniecznie, jakie są po nim efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, jeszcze nie widziałam tego produktu!
    jeśli ma być wcierany w skalp, to skład jest bardzo dobry :) moim zdaniem nie nadaje się to na długość - za dużo alkoholu, poza tym te ekstrakty dadzą więcej pożytku na skórze głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go kiedyś wypróbować, koleżanka mówiła, że pachnie okropnie, ale liczy się działanie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sonja - nie wiem czemu nie wyświetlił się Twój komentarz;(
    więc go wklejam:

    "uuuu kolejny smierdziel
    I jak ja mam wmasować go w skalp I położyć die spac :-P
    Chłopak mnie z łóżka wyrzuci.;-)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I myślę, że boy faktycznie by Cie nie wpuścił do wyra;D
      zapach jak dla mnie... ciężki do wytrzymania, zwłaszcza na dłuższy czas. Ja dałam rade 30min, całą noc na pewno bym nie wytrzymała! Normalnie bym się upiła tym zapachem;D i wstała półprzytomna hehe. Ale licze, że efekty będą;) bo co raz więcej pozytywnych opinii o nim czytam, no i cena jest bardzo good;)

      Usuń
  5. Skład ok ale poza etanolem ma tez isopropyl alcohol a on moze podrazniac wiec raczej nie dla wrazliwcow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i używam, zapach wg mnie nawet ładny, ziołowy, nakładam psikaczem 2 razy w tygodniu po myciu na mokrą skórę głowy, natychmiast się wchłania a alkohol wyparowuje, i absolutnie go nie czuć nigdzie, nawet na ręczniku... Nie wiem dokładnie czy jest skuteczny bo używam naraz kilku specyfików, ale mogę podejrzewać ze poprawia ukrwienie skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

SŁONECZNIK - Czy to faktycznie CUDO na trądzik, włosy, paznokcie?

Farba do Włosów Loreal Paris Preference Warsaw 92. Blond. Opinia

Spirulina Maseczka naturalna na włosy. Wit A+E. Jogurt naturalny.